Reklamačný poriadok

Storno objednávky

1. Zo strany kupujúceho zákazníka

Storno objednávky zo strany kupujúceho - v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa má kupujúci nárok na vrátenie tovaru (na odstúpenie zmluvy) do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Je však nevyhnutné, aby kupujúci vrátil tovar:

a) nepoškodený
b) v pôvodnom stave
c) nepoužitý
d) kompletný zo záručným listom
e) s dokladom o jeho zakúpení

V prípade, že kupujúci chce vrátiť tovar, musí v prvom rade kontaktovať prevádzkovateľa internetového obchodu (spoločnosť INSPO, spol. s r.o.), ktorý mu dá ďalšie inštrukcie. Kupujúci musí v uvedenej lehote tovar doručiť na adresu:
INSPO, spol. s r.o.,
Športovcov 892
020 01 Púchov

V prípade dodržania všetkých horeuvedených podmienok budú peniaze za tovar (nie za prepravu, ktorej výška je presne definovaná v prepravnom doklade) vrátené kupujúcemu do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Vrátený tovar, ktorý bude zákazníkom zaslaný na dobierku, nebude prijatý. Náklady na vrátenie tovaru znáša konečný zákazník (kupujúci).

2. Zo strany predávajúceho (prevádzkovateľa internetové obchodu, alebo iného dodávateľa tovaru

Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, že objednaný tovar sa viac nevyrába alebo nedodáva alebo ak došlo k výraznej zmene cien tovaru. V tomto prípade predávajúci bez zbytočného odkladu informuje kupujúceho. V prípade, že hodnota tovaru už bola uhradená, peniaze budú kupujúcemu bez zbytočného meškania vrátené.

Zodpovednosť za vady tovaru, reklamácie

Na tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu www.inspo.sk sa vzťahujú záruky. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru prvým prepravcom. Kupujúci je pri preberaní tovaru povinný tovar riadne prehliadnúť. Pokiaľ sa zistí poškodenie tovaru pri preberaní, vyhotoví sa záznam o poškodení a predávajúci je povinný tovar opraviť alebo dodať nový tovar.
V prípade vzniku nároku na reklamáciu v záručnej lehote sa kupujúci obracia na dodávateľa tovaru. Prevádzkovateľ internetového obchodu poskytne kupujúcemu asistenciu a príslušné informácie pri riešení reklamácie.

Nárok na uplatňovanie reklamácie zákazníkom zaniká:

1. ak k poškodeniu tovaru došlo pri preprave
2. ak došlo k porušeniu ochranných pečatí a nálepiek, ak sa na výrobku nachádzajú
3. neodbornou inštaláciou, nakladaním s tovarom
4. používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojimi parametrami parametrom uvedeným v dokumentácii
5. ak tovar bol poškodený v dôsledku nesprávneho používania (teda v rozpore s dokumentáciou)
6. ak tovar bol poškodený živelnou pohromou

Všetky reklamácie sa riešia v súlade s príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka.