Obchodné podmienky

Objednávky môžete uskutočňovať následovne:

1. priamo cez internet na adrese www.inspo.sk
2. prostredníctvom e-mailu(objednávku je potrebné zaslať na e-mailovú adresu inspo@inspo.sk)
3. telefonicky (na telefónnom čísle +421-42-4633182)
4. faxom (na faxové číslo +421-42-4642705
5. písomne poštou (takéto objednávky prosím doručte na našu adresu:
INSPO spol. s r.o.
Športovcov 892
020 01 Púchov,
(a označte ich prosím heslom: objednávka INSPO).

 

Vo všetkých prípadoch musí Vaša objednávka obsahovať tieto náležitosti:

1. identifikačné údaje zákazníka (kupujúceho), t.j. meno a priezvisko, presná a úplná adresa, e-mail, telefónne číslo
2. jednoznačné určenie predmetu plnenia, t.j. referenčné číslo tovaru, presný názov tovaru a jeho špecifické vlastnosti, cenu tovaru za 1 kus, cenu tovaru spolu, množstvo tovaru (počet objednaných kusov)
3. presné miesto dodania tovaru
4. identifikačné údaje osoby, ktorá prevezme tovar, t.j. meno a priezvisko, presná a úplná adresa, e-mail, telefónne číslo, v prípade, že tieto nie sú zhodné s údajmi zákazníka.

Dodacie lehoty závisia od dostupnosti tovaru a samotnej dĺžky dopravy, ktorá je daná prepravcom. To znamená, že samotnú dĺžku dodania si vypočítate podľa vzorca:
celková dĺžka dodania (dodacia lehota) = dostupnosť tovaru + počet dní na prepravu vybraným prepravcom.

V prípade, že konečný zákazník uhrádza platbu za tovar bezhotovostne, dodacia lehota sa predlžuje o dobu, ktorú potrebuje príslušná banková inštitúcia na uskutočnenie prevodu hodnoty objednávky na účet prevádzkovateľa internetového obchodu, prípadne na potvrdenie uskutočnenia prevodu hodnoty objednávky na účet prevádzkovateľa internetového obchodu.

Dostupnosť tovaru sa spravidla pohybuje od 1 dňa po 2 týždne (výnimočne aj dlhšie, presný údaj sa nachádza stále pri tovare). Počet dní, ktoré sú potrebné pre samotnú prepravu, určuje konkrétny prepravca, pričom u špedičných a kuriérskych služieb sú to 1-2 pracovné dni.

V prípade, že si objednáte viac tovarov s rôznou dostupnosťou, tovar Vám bude doručený naraz v jednej zásielke, a podľa termínu najdlhšej dostupnosti. V prípade, že požadujete, aby Vám bol tovar doručený postupne, udajte to prosím do poznámky, prípadne nás kontaktujte telefonicky. V tomto prípade však platíte dopravné náklady jednotlivo, pri dodaní každého z tovarov.

Tovar je počas prepravy poistený konkrétnym prepravcom podľa jeho štandardných podmienok, pričom toto štandardné poistenie je zahrnuté v cene prepravy.

Za splnenie dodávky sa považuje dodanie objednaného tovaru na uvedené miesto (pred vchod obytného domu). Súčasťou dodávky nie je inštalácia dodaného tovaru.

Prevádzkovateľ alebo priamo dodávateľ vystaví a doručí zákazníkovi príslušný daňový doklad do 15 dní odo dňa zdaniteľného plnenia. Záručný list, v prípade, že k tovaru prináleží, obdrží zákazník spolu s tovarom. Ak zákazník spolu s tovarom neobdržal záručný list postačuje pre uplatnenie reklamácie doklad o kúpe tovaru, v tomto prípade je to faktúra. Ak zákazník faktúru s tovarom neobdrží je nutné čo najskôr kontaktovať prevádzkovateľa (INSPO, s.r.o.).

O celom priebehu objednávky Vás budeme informovať e-mailovými správami. V prípade, že by došlo k zmene podmienok dodania tovaru, skontaktujeme Vás telefonicky, aby sme objednávku čím skôr doriešili k Vašej spokojnosti. Preto je pre nás nevyhnutné mať na Vás e-mailový aj telefonický kontakt.

V prípade neprevzatia tovaru (na základe objednávky) si prevádzkovateľ vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.

Doručenie tovaru sme schopní momentálne realizovať len na území Slovenskej republiky.

Platobné podmienky

Všetky ceny, uvádzané v internetovom obchode www.inspo.sk, sú pre zákazníka koncovými cenami.
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Platné ceny sú potvrdené kupujúcemu (zákazníkovi) pri potvrdení objednávky. Pokiaľ by došlo v čase medzi uskutočnením objednávky a potvrdením objednávky zo strany predávajúceho k zvýšeniu cien, kupujúci (zákazník) má právo od objednávky odstúpiť.

Ochrana osobných údajov

Pre efektívne fungovanie objednávania potrebujeme aj Vaše osobné údaje. Rešpektujeme však Vaše súkromie a získané údaje nezverejníme a neposkytneme inej osobe ani spoločnosti.
Údaje, ktoré požadujeme:
1. osobné údaje: meno a priezvisko, presná úplná adresa, mesto
2. kontaktné údaje: telefónne číslo, e-mailová adresa
3. prihlasovacie údaje: prihlasovacie meno, heslo.
Všetky tieto informácie sú nevyhnutné pre Vašu registráciu a prihlasovanie sa, a tie pre zabezpečenie plynulého toku objednávok a dodávok.
Prístup registrovaných zákazníkov internetového obchodu www.inspo.sk a možnosť objednávania sú chránené prístupovým heslom, ktoré pozná len registrovaný zákazník. Za zneužitie prístupového hesla nenesie spoločnosť INSPO, s.r.o. žiadnu zodpovednosť.

Alternatívne riešenie sporov

  1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na inspo@inspo.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
  2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

Kontakt na všeobecný orgán trhového dozoru v ochrane spotrebiteľa na vnútornom trhu pre Trenčiansky kraj:

Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Sládkovičova 11, 971 01 Prievidza 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 046/5422 771
fax č.: 046/5420 685
e-mail: tn@soi.sk